Ik kan me weer volledig focussen op de vogels en hun leefgebieden.

Samen met vrijwilligers, donateurs en collega’s zet u zich iedere dag keihard in voor het goede doel. Om u hier volledig op te kunnen richten is het belangrijk dat uw werkprocessen optimaal worden ondersteund door goede IT-oplossingen. Bijvoorbeeld een goed werkend CRM-systeem dat u waardevolle informatie over uw donateurs en relaties biedt. Daarnaast wordt het steeds belangrijker dat de veiligheid en privacy van burgergegevens goed worden gewaarborgd.

Goede doelen

Ondersteuning bij uw CRM-uitdagingen

Met een brede blik op IT ondersteunen wij u bij uw IT-uitdagingen. Bijvoorbeeld bij pakketselecties (zoals CRM), implementaties en optimalisaties, informatiebeveiliging, applicatiebeheer en projectmanagement. Daarnaast ondersteunen wij u graag bij het optimaliseren en beheren van uw IT-omgeving of de migratie van uw huidige IT-infrastructuur naar de cloud.

Wij kennen uw uitdagingen en helpen u om deze om te zetten in kansen. Wij denken met u mee, vanuit de inhoud en buiten de gebaande paden. In onze aanpak staan uw wensen en behoeften altijd centraal. Daarnaast betrekken wij uw eindgebruikers vanaf het begin bij het project, zodat er altijd draagvlak binnen de organisatie is. Kortom: wat uw behoefte ook is, Solviteers levert altijd een werkende oplossing als eindresultaat.
 

Vogelbescherming Nederland: volledige focus op het goede doel.

Het werven van nieuwe donateurs en het effectief behouden van bestaande donateurs. Dit is het werk waar onze fondsenwervers zich iedere dag keihard voor inzetten. Hierbij mogen zij geen last ondervinden van slecht functionerende ICT, want dit kost tijd en geld. Deze kostbare tijd besteden wij liever aan ons goede doel: bescherming van in het wild levende vogels en hun leefgebied. Wij hebben daarom Solviteers in de arm genomen om samen met ons een nieuw CRM-systeem te selecteren.

Solviteers heeft ons geholpen bij de marktverkenning naar dit nieuwe CRM-pakket. Dit is door hen zeer vakkundig en grondig gedaan. Ook de implementatie van dit nieuwe systeem wordt ondersteund door Solviteers. Roger van Kessel treedt hierbij namens Solviteers op als projectleider. Hij stuurt, door middel van een gedreven aanpak, een kernteam aan dat bestaat uit medewerkers van Vogelbescherming en de leverancier van het pakket. Vooral de manier waarop Roger het project begeleidt en ons scherp houdt waarderen wij enorm.

Bovendien spreekt de door Solviteers geadviseerde agile manier van implementeren ons ontzettend aan. Hierdoor wordt stap voor stap gewerkt aan een nieuw systeem, zonder de stress en spanning van een plotselinge overgang. Zo vergaren wij geleidelijk kennis van het systeem en kunnen wij tijdig bijsturen.

- Gijs van der Laan, hoofd bedrijfsvoering Vogelbescherming Nederland

“De mensen van Solviteers snappen je vraag en geven duidelijke antwoorden.”
Whatever IT takes
Richard van de Vaart, Manager Algemene Zaken/ Financiën Make-A-Wish

Make-A-Wish Nederland en Hartstichting Nederland

• Make-a-Wish Nederland kiest Solviteers voor migratie naar de cloud.

• Hartstichting blij met Solviteers bij aanschaf en implementatie van nieuw CRM-systeem.

Actuele thema's

Nieuws

MAKE-A-WISH Nederland kiest Solviteers

Meer info

Hartstichting & Solviteers op Vakdag Fondsenwerving

Meer info

Hartstichting tevreden over ondersteuning Solviteers bij aanschaf...

Meer info

Onze Specialismen

Advies & implementatie

Door een juiste combinatie van kennis en ervaring kunnen onze specialisten een brug slaan tussen mens en IT.

Meer info

Softwareontwikkeling

In co-creatie ontwikkelen wij innovatieve softwareoplossingen die er écht toe doen voor onze klanten én hun klanten.

Meer info

Cloud & Infradiensten

Onze gecertificeerde IT-specialisten hebben onder andere kennis van hybride IT-oplossingen, IT-security en wetgeving.

Meer info

Meer informatie?

Livechat

Wij zijn via Livechat te beschikbaar tussen 08:30 en 17:00 uur.

Start Livechat

WhatsApp

Sla ons mobiele nummer 06 14879903 op in uw telefoon. Daarna kunt u ons een bericht versturen. Wij zijn op werkdagen tussen 08:30 en 17:00 uur bereikbaar en reageren binnen 15 minuten.