Innovatieve zorgapplicatie voor (ambulante) hulpverlening en individuele begeleiding

Optimale ondersteuning aan professionals, cliënten en ketenpartners

Het zorglandschap is continu in beweging. Nieuwe vormen van hulpverlening en financiering ontstaan. Ook is het steeds belangrijker om domeinoverstijgend samen te werken. Cliënten willen meer zelfredzaam zijn en verwachten ondersteuning op basis van individuele behoeften. Opdrachtgevers stellen steeds meer eisen terwijl de regeldruk en administratieve lasten toenemen. Daarnaast zijn de middelen beperkt en is er een tekort aan personeel. Verder richt de zorgverlening zich vaker op het ondersteunen van cliënten in hun eigen thuissituatie. Hierdoor wordt ambulante hulpverlening en maatwerk in (individuele) begeleiding belangrijker.

SolviCare softwareapplicatie voor zorginstellingen

Al deze ontwikkelingen vragen om mobiele, intuïtieve en gebruiksvriendelijke IT-oplossingen. Solviteers is daarom gestart met de ontwikkeling van SolviCare. Dit is een volledig nieuwe, moderne en innovatieve softwareapplicatie voor zorginstellingen. Met SolviCare levert Solviteers een gebruiksvriendelijke en intuïtieve oplossing voor zowel zorgprofessionals als ketenpartners en cliënten.

Integrale applicatie waarmee u het totale zorgproces ondersteunt

 solviteers zorgapplicatie clientendossier Cliënten 24/7 toegang tot eigen dossier in het cliëntportaal

solviteers icoon samenwerken partners Mogelijkheden om samen met partners te werken aan één centraal cliëntdossier

icoon flexibiliteit zorgtrajecten solviteers Flexibiliteit om meerdere zorgtrajecten in te richten conform uw wensen

icoon solviteers ondersteunen financieringsstromen Ondersteuning van meerdere financieringsstromen

icoon informatie solviteers Juiste stuur- en verantwoordingsinformatie

Bekijk alle functionaliteiten 

Enkele voordelen van SolviCare op een rijtje:

 

Altijd en overal veilig mobiel cliënten ondersteunen

SolviCare ondersteunt mobiel werken. Zo krijgt de professional via elke device (laptop, tablet of smartphone) altijd en overal toegang tot actuele cliëntgegevens. Uiteraard is het belangrijk dat deze “gevoelige” cliëntinformatie bij uw professionals in veilige handen is. Doordat de applicatie beschikt over uitgebreide autorisatie- en beveiligingsmogelijkheden voldoet u aan de AVG-richtlijnen.

24/7 toegang tot eigen dossier in het cliëntportaal

SolviCare bevat een cliëntportaal waarmee u de cliënt 24/7 toegang geeft tot zijn eigen dossier. De cliënt kan in dit portaal zijn eigen gegevens inzien en zelf aan de slag gaan met verschillende taken. Verder is het mogelijk om laagdrempelig te communiceren met de zorgprofessional. Bijvoorbeeld door via chat contact met de zorgprofessional op te nemen.

Samen met partners werken aan het cliëntdossier

In SolviCare kunt u integraal cliëntgegevens vastleggen en bepalen welke informatie u wilt delen met ketenpartners. Door gezamenlijke registratie in één centraal dossier met een (of meerdere) gezamenlijke ondersteuningsplan(nen) bestaat altijd een actueel overzicht van de acties die de verschillende ketenpartners hebben uitgezet.

SolviCare softwareapplicatie

In co-creatie met ons SolviCare doorontwikkelen?

Wij zijn gestart met de ontwikkeling van SolviCare: een nieuwe, innovatieve zorgapplicatie. Bent u op zoek naar een oplossing waarin uw specifieke (ambulante) hulpverleningsprocessen, wensen en eisen centraal? Neem dan contact met ons op. Of vraag nu al een vrijblijvende demonstratie aan.

Meer informatie over onze zorgapplicatie of een demo?

Wilt u meer informatie over onze zorgapplicatie of een demo? Vul hieronder uw gegevens in en wij nemen z.s.m. contact met u op.





Wij gaan zorgvuldig om met uw privacy. Wilt u meer lezen over hoe wij omgaan met uw gegevens? Bekijk dan hier het privacybeleid.

Ja ik ga akkoord met het privacybeleid van Solviteers*

Meer informatie?

Livechat

Wij zijn via Livechat beschikbaar tussen 08:30 en 17:00 uur.

Start Livechat

WhatsApp

Via 06 14879903, op werkdagen tussen 08:30 en 17:00 uur.
We reageren binnen 15 minuten.