1 mei 2018

Sterker sociaal werk wil flexibel meebewegen met ontwikkelingen in de zorg

Sterker sociaal werk zet zich dagelijks in voor burgers die het even niet meer redden. Hiervoor is goede ondersteuning noodzakelijk. Met de frontoffice-oplossing van Solviteers kan Sterker sociaal werk de hulpverleningsprocessen optimaliseren en nog beter inspelen op de individuele zorgbehoefte van haar cliënten.

Bouke Goedhart werkt als ICT-manager bij Sterker sociaal werk. Hij geeft aan dat de frontoffice-oplossing voor cliëntbegeleiding van Solviteers een logische keuze was voor Sterker. “Hiermee hebben wij gekozen voor een eenduidige manier van dossieropbouw en voorkomen wij dat elke professional een eigen manier van dossieropbouw hanteert. Onze professionals beschikken hierdoor altijd en overal over een actueel cliëntbeeld en kunnen beter inspelen op de hulpvraag. Ook bevat de oplossing de benodigde functionaliteiten, zoals een scoringsmethodiek op leefgebieden.”

Zelfredzaamheid cliënten verder vergroten

Verder kan Sterker sociaal werk met de oplossing cliënten stimuleren in hun eigen mogelijkheden en ondersteuning bieden waar dat nodig is. “Zo kunnen onze cliënten nu zelf 24/7 online toegang krijgen tot hun eigen gegevens en zelf bepaalde acties uitvoeren. Hierdoor wordt de zelfredzaamheid van onze cliënten verder vergroot”.

Volledig laten aansluiten op onze werkprocessen

Bovendien kan de oplossing flexibel worden ingericht. “Dat de oplossing volledig configureerbaar is, was voor ons een belangrijke factor. We zochten namelijk naar een oplossing die onze werkprocessen optimaal ondersteunt en waarmee wij snel kunnen inspelen op veranderingen. De praktijk is immers voortdurend in beweging.”

Kennismakingsgesprek Suite Zorghulpverlening


Aanvragen kennismakingsgesprek

Bent u geïnteresseerd in een vrijblijvend kennismakingsgesprek waarin wij onze oplossing voor (ambulante) zorghulpverlening aan u tonen? Vraag deze dan aan via het onderstaande formulier.





Wij gaan zorgvuldig om met uw privacy. Wilt u meer lezen over hoe wij omgaan met uw gegevens? Bekijk dan hier het privacybeleid.

Ja ik ga akkoord met het privacybeleid van Solviteers*

DELEN

  • Wilt u dat uw hulpverleners altijd en overal beschikken over de juiste cliëntinformatie?
  • Wilt u de zelfredzaamheid van uw cliënten vergroten?
  • Wilt u de efficiency van uw werkprocessen vergroten?
  • Wilt u uw administratieve lasten verlagen?

Klik dan hier of neem contact met ons op per telefoon: 030 280 36 55 of per e-mail: info@solviteers.nl

Voor wie is de oplossing interessant?

Onze oplossing is interessant voor instellingen die zich bezighouden met (ambulante) hulpverlening en individuele begeleiding. Enkele voorbeelden zijn:

  • Instellingen voor Maatschappelijk Werk
  • Instellingen voor Maatschappelijke Opvang
  • Welzijnsinstellingen

Meer informatie?

Livechat

Wij zijn via Livechat beschikbaar tussen 08:30 en 17:00 uur.

Start Livechat

WhatsApp

Via 06 14879903, op werkdagen tussen 08:30 en 17:00 uur. We reageren binnen 15 minuten.