Corona
Wij houden ons aan de landelijke maatregelen van de regering en het RIVM. Wij hebben voorts besloten voorlopig fysieke contacten te vermijden. Zowel onderling als met onze klanten. Dat betekent dat al onze medewerkers nu vanuit hun thuiswerkplek werken en zij hun werkzaamheden (al dan niet voor onze klanten) remote uitvoeren. Alle overleggen en gesprekken (met collega’s, opdrachtgevers, partners en sollicitanten) vinden online plaats. Wij slagen er, samen met onze klanten, goed in om onze dienstverlening op deze manier te blijven leveren. Met deze aanpak leveren wij onze bijdrage aan het bestrijden van het Coronavirus en nemen wij onze verantwoordelijkheid als werkgever en wereldburgers. Solviteers is bereikbaar op de manieren die u van ons gewend bent. Hier is niets in veranderd en wij staan u dan ook graag te woord via de bekende kanalen.

Bedankt!
Wij willen graag al onze klanten en medewerkers bedanken voor het begrip en de medewerking die wij hebben ervaren bij het doorvoeren van deze maatregelen. De wederzijdse bereidheid en inzet om oplossingen te realiseren voor de uitdagingen die nu op ons afkomen geeft ons het vertrouwen dat we gezamenlijk deze crisis aankunnen.
Bereikbaar zoals altijd
Solviteers is bereikbaar op de manieren die u van ons gewend bent. Hier is niets in veranderd en wij staan u dan ook graag te woord via de bekende kanalen.
U kunt op ons rekenen
Wij beseffen dat de druk op onze klanten binnen de (lokale) overheid, zorg en andere sectoren enorm is. Goede ICT ondersteuning is cruciaal om dit het hoofd te kunnen bieden. U kunt er van op aan dat wij de komende tijd alles op alles zetten om u hierbij te helpen. Of het nu gaat om (tijdelijk) applicatiebeheer of consultancy op afstand, faciliteren van thuiswerken voor uw eigen medewerkers of andere ICT oplossingen. Hiervoor kunt u bij ons terecht, Whatever IT takes!
LIVE CHAT
Onze chatfunctie is beschikbaar op werkdagen van 08:30 tot 17:00 uur.
CONTACT
Wij zijn telefonisch en via Livechat bereikbaar op werkdagen tussen 08:30 en 17:00 uur.